Πολιτική Επιστροφών Rock Souls
Αν δεν μείνατε απόλυτα ικανοποιημένοι από την αγορά σας, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που τα επιστρεφόμενα προϊόντα βρίσκονται σε άριστη κατάσταση , συνοδεύονται από τα καρτελάκια τους καθώς και την απόδειξη λιανικής πώλησης. Σε περίπτωση που επιθυμείτε την επιστροφή προϊόντων, συμπληρώστε το έντυπο αλλαγής/επιστροφής προϊόντων το οποίο λάβατε με το πακέτο της παραγγελίας σας και τοποθετήστε το, μαζί με την απόδειξη αγοράς, στο δέμα που θα μας επιστρέψετε. Στην συνέχεια επικοινωνήστε με το υποκατάστημα της μεταφορικής εταιρίας “Γενική Ταχυδρομική” της περιοχής σας προκειμένου να παραλάβουν το δέμα σας. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αποστολέα εκτός και αν ο λόγος επιστροφής αφορά σε αλλαγή μεγέθους, παραλαβή ελαττωματικού προϊόντος ή σε λάθος της εταιρείας. Σε αυτή την περίπτωση δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής, υπό την προυπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με την μεταφορική εταιρία Γενική Ταχυδρομική.
Για την αποφυγή οποιασδήποτε ταλαιπωρίας συνιστούμε να ελέγχετε προσεκτικά κατά την παράδοση της παραγγελίας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας για να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.
Διαδικασία επιστροφής χρημάτων
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει κατά την παραγγελία σας.
- Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα: Αν η παραγγελία σας πληρώθηκε μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας online, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στην κάρτα σας, εντός 2 εργάσιμων ημέρων από την παραλαβή των προϊόντων.
- Αντικαταβολή ή κατάθεση σε τράπεζα: Αν η παραγγελία σας πληρώθηκε μέσω αντικαταβολής κατά την παραλαβή της ή με κατάθεση στον τραπεζικό μας λογαριασμό, τότε η κατάθεση θα γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δηλώσετε εντός 2-3 εργάσιμων ημερών.
Ακύρωση παραγγελίας
Μπορείτε να προβείτε στην ακύρωση της παραγγελίας σας, μερικά ή ολικά, στέλνοντας ενημερωτικό e-mail στο info@rocksouls.gr υπό την προϋπόθεση ότι αυτή δεν έχει ήδη εκτελεστεί (παραγγελίες που βρίσκονται σε κατάσταση ‘Εκκρεμής’ ή ‘Σε επεξεργασία’).